Goudbrokaat Bijbelschool, (avond)school voor discipelschap, communicatie- en identiteitsontwikkeling.

   Locatie: Waterschans 8, te Veenendaal


Aanmelden voor 2019/2020 is mogelijk door middel van het formulier onder aan deze pagina. Van harte welkom! 


 

Brochure 2018-2019

Recensies:  

'Het hele concept zit erg goed in elkaar, duidelijk, helder, analytisch, praktisch toepasbaar, zet aan tot nadenken. Heel fijn om altijd weer op te kunnen terugvallen, herlezen. Wat ik fijn vind is dat er op tijd begonnen wordt en dat de avonden niet uitlopen. Ook de aandacht die er is voor details en de goede organisatie. Het is geen zware Bijbelschool. Het onderwijs is heel gedoseerd, heel goed te doen.' 

Olga Schep


'Door de thema's die voorbij komen en het bestuderen van Het Woord zijn voor mij de Bijbelse principes steeds meer duidelijk geworden. Wat mij vooral veel gebracht heeft is hoe God door Zijn Woord en Geest relaties wil bouwen. Iedere avond heeft mij bemoedigd en meer inzicht gegeven in hoe Gods (Jezus) woorden toegepast kunnen worden en tot leven komen.'

Teus van der Molen 

 

'De werkwijze van Goudbrokaat ervaar ik als zeer waardevol, zowel qua inhoud als de respectvolle manier waarop de lessen worden gegeven. Psychologisch inzicht en kennis, gefundeerd op de Bijbel heeft wat mij betreft echt een meerwaarde! De kennis, het inzicht en/of de handvatten die je worden aangereikt vanuit de Bijbel zijn praktisch toepasbaar en hebben mij echt verder geholpen.'

Henrike Bijkerk

 

'De onderwerpen die in de Bijbelschool aan de orde komen, worden met grote passie en kennis gebracht. Fijn dat er veel praktische voorbeelden gebruikt worden. Er is ruimte voor persoonlijke inbreng en vragen. Het is heel waardevol dat alles vanuit de Bijbel wordt onderbouwd. We leren wat God, in relaties met Hem en onze medemens, van ons vraagt. Wij vinden dat iedere gelovige deze lessen eigenlijk zou moeten volgen.'

Teus en Willy van Tuil 


Na het volgen van het basisjaar ben ik ook het verdiepingsjaar gaan doen. Niet alleen verdieping in het Woord,  maar zeker ook in mijn relatie met God!  Juist door de combinatie van Bijbelstudie met psychologische aspecten heeft het volgen van de Bijbelschool me meer inzicht gegeven in hoe God naar mensen kijkt en hoe Hij er naar verlangt om een relatie met ons te hebben. Als moeder van twee jonge kinderen vind ik het soms lastig om consequent te zijn wat betreft stille tijd/geloofsverdieping. De Bijbelschool functioneert voor mij dan ook als een ‘stok achter de deur’ om bewust met het Woord van God bezig te zijn en daarmee te groeien in mijn geloof. 

Cora Heikamp


                     

Aanmelden

Aanmelden kan op verschillende manieren. U kunt een mail sturen naar info@goudbrokaat.nl  of onderstaand formulier invullen. 

Wanneer u zich wilt aanmelden voor Goudbrokaat Bijbelschool Basisjaar 2019/2020 door onderstaand formulier, kunt u uw gegevens invullen. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.



   Algemene Voorwaarden Bijbelschool     

 Privacyvoorwaarden Goudbrokaat



 

© 2018 Goudbrokaat - alle rechten voorbehouden